بیا حرفمو بشنو عسلم


♥ عشق من و دنیام ♥

ما به هم میرسیمو خوشبختیم

 

                                               

 

 

      پنج وارونه چه معنا دارد?

 

 

 

 

خواهر كوچكم از من پرسید

 

 

 

پنج وارونه چه معنا دارد؟

 

 

 

  

 

 

 

من به او خندیدم

 

 

 

 

 

 

 

 

كمی آزرده و حیرتزده گفت:

 

 

 

 

 

 

روی دیوار و درختان دیدم
 

 

باز هم خندیدم

 

    

 

 

گفت دیروز خودم دیدم

 

 


 

 

 

ایمان پسر همسایه

 

 

 

 

 

 

 

پنج وارونه به فرزانه می داد
 

 

 

 

 

 آن قدر خنده برم داشت كه طفلک ترسید

 

 

 

 

 

 

 

 

بغلش كردم و بوسیدم و با خود گفتم:

 

 

 

 

 

 

بعدها وقتی بارش بی وقفه درد

 

 

 

سقف كوتاه دلت را خم كرد

 

 

 

 

بی گمان می فهمی

 

 

 

 

  
 

 

 

 

پنج وارونه چه معنا دارد؟

 

 

 

 

 

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.

نظرات شما عزیزان:

sahar
ساعت0:08---17 تير 1391
salam
vaaaaaaaaaaaaaaay kheili ali bood.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|پنج شنبه 15 تير 1391برچسب:,| 22:15|من|

MiSs-A